سمینار تجربه های پیاده سازی اسکرام Scrum در یک شرکت بین المللی

سمینار تجربه های پیاده سازی اسکرام Scrum در یک شرکت بین المللی

خلاصه : 

نیازهای مشتریان مدام در حال تغییر هستند و اعمال تغییرات مورد درخواست مشتریان با روشهای سنتی تولید نرم افزار میسر نیست. اسکرام (Scrum) به عنوان یک فرآیند ساده، پیچیدگی های فرآیند تولید نرم افزار را از بین برده و تمرکز را به تولید نرم افزار برای برآورده کردن نیاز مشتریان و ذینفعان معطوف می سازد. بازه های کوتاه مدت تولید و بازنگری، توسعه مرحله به مرحله محصول، سرعت بالای تولید، و منعطف بودن در برابر تغییرات از ویژگی های عمده اسکرام هستند که میزان رضایت مشتری را افزایش داده و شکست پروژه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
اسکرام متداول ترین روش تولید نرم افزار است که امروزه در بیشتر شرکت های بزرگ مانند Google، Facebook، Microsoft، IBM، و Yahoo استفاده می شود. طبق آخرین آمار منتشر شده در سال 2015 میلادی، 69 درصد شرکت هایی که متدولوژی های تولید نرم افزار چابک (Agile Software Development Methodologies) را پیاده سازی کرده اند، از اسکرام استفاده می کنند. آشنایی با تجربه های عملی پیاده سازی اسکرام در شرکت های بزرگ و موفق، ما را قادر خواهد ساخت تا با دید بهتری، اسکرام را در محیط کاری خود پیاده سازی کنیم.

با استاد دوره بیشتر آشنا شوید:

رزومه وحید بابالو

با شرکت بین المللی TOMTOM بیشتر آشنا شوید:
وب سایت شرکت: http://www.tomtom.com
پیشنهاد می کنیم از صفحه لینکدین و فیس بوک شرکت TOMTOM هم بازدید فرمایید

مدت سمینار: 5 ساعت

پیش نیاز: آشنایی با اسکرام

مخاطبان سمینار:
افرادی که در فرآیند تولید نرم افزار سهیم هستند مانند مدیران پروژه، تحلیل گران سیستم، برنامه نویس ها، تسترها، طراحان و غیره

اهداف سمینار:
هدف این سمینار آشنا کردن مخاطبان با روش پیاده سازی اسکرام در یک شرکت بین المللی هلندی است. در پایان این سمینار شرکت کنندگان قادر خواهند بود تجربه های عملی اسکرام را به محیط کار خود منتقل و به کار گیرند.

سرفصل سمینار:
معرفی شرکت TOMTOM
پروژه های موفق و دلایل موفقیت آن
چگونگی تیم سازی
فرهنگ کاری
Product Roadmap 
Release planning 
Backlog Structure
چگونگی تشکیل جلسات اسکرام
چگونگی گزارش دهی
ابزارهای استفاده شده در فرآیند
پروژه های نا موفق و دلایل عدم موفقیت

برای ثبت نام از طریق ثبت نام آنلاین اقدام فرمایید