تولدت مبارک سماتک + تخفیف

تولدت مبارک سماتک + تخفیف
دوستان سماتکی سلام

دیروز یکم شهریور 1394، سماتک وارد هفدهمین سال فعالیت خود شد. به همین مناسبت جشنی با حضور اساتید، پرسنل و دانشجویان عزیز در محل سماتک برگزار گردید. در ابتدای مراسم مهندس فریبا مهدیون موسس و مدیرعامل سماتک، تاریخچه ای از فعالیت سماتک ارائه نمودند.  مهندس مهدیون عنوان کردند در سال 1377 که فعالیت سماتک آغاز شد، 6 عنوان درسی در فهرست دوره های سماتک، NT Server 4.0 و NT Workstation 4.0  و همچنین SQL Server 6.5 Design و SQL Server 6.5 Admin و دوره های برنامه نویسی Visual Basic بودند و اکنون در سال 1394، 94 عنوان درسی در برنامه زمان بندی دوره های آموزشی برنامه ریزی شده و اجرا می گردد. سماتک از سال 1384 که مجهز به سیستم مکانیزه آموزشی شده است، تاکنون 25641 نفر دانشجو را تحت آموزش های تخصصی خود قرار داده است.

سماتک

از نکات جالب مراسم دیروز حضور اساتید قدیمی سماتک بود. آقای دکتر مازیار چیت ساز که از بهمن 1377 تاکنون در سماتک تدریس می کنند، آقای مهندس سروژ هاکپیان که از سال 1378 در سماتک کنار ما بودند. آقای مهندس وحید عباس زاده  که از سال 1382 تاکنون مشغول تدریس هستند، جز پیش کسوتان سماتک هستند که در مراسم دیروز حضور داشتند. اساتید برجسته دیگری هم دیروز در مراسم شرکت کرده بودند، آقای مهندس یوسف مهرداد بی بالان، آقای مهندس حمید اسدی، آقای مهندس علی بیزمارک، آقای مهندس فرزاد حیدری، آقای مهندس فرهاد شاه ویر، آقای مهندس سعید یوسفی و آقای مهندس محمدرضا بردال.

سماتک

...

سماتک

از زحمات اساتید متخصص و دلسوز سماتک، تشکر و قدردانی شد. متن لوحی که به اساتید تقدیم شد، به این شرح است: استاد گرامی، دلسوزی، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتا قابل ستایش است. بر خود وظیقه می دانیم در آستانه هفدهمین سال فعالیت موفقیت آمیز این شرکت، از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نماییم. از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را آرزومندیم. 
هر یک از اساتید در این مراسم یک خاطره جالب از حضور در سماتک بیان کردند.

از دانشجویان وفادار سماتک در این مراسم یاد شد. آقای مهندس احسان سهیلی نیا که تاکنون 22 دوره آموزشی در سماتک گذرانده اند و آقای مهندس وحید شکوهی که تا به حال در 16 دوره آموزشی دز سماتک شرکت کرده اند و همچنین آقای مهندس علی پورغفور مهربانی که طی یک سال در دوره های A+ Network+ CCNA CCNP MCSE و .NET Fundamentals ثبت نام و شرکت کرده اند.

سماتک

در ادامه مراسم از زحمات پرسنل سماتک تجلیل شد. آقای محمود مودتی قدیمی ترین کارمند سماتک و مسئول تدارکات، مرضیه زینلی که از اسفند 1379 در سماتک مشغول به کار هستند و مدیر آموزش می باشند، یاشار قلندران مدیر بازاریابی، ژیلا کاهی حسابدار، زهره طاهرخانی کارشناس آموزش، منیژه نجفیان مدیر مالی، محمد لواسانی کارشناس فنی، دانیال رضائیان کارشناس فنی، نجف ایرانی و ابوالفضل استوارپور کارمند تدارکات در این جلسه حضور داشتند و از ایشان تقدیر به عمل آمد. متن لوح تقدیر از کارکنان سماتک به شرح زیر است: کارکنان شایسته مهمترین دارایی به شمار می آیند. همکار گرامی، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی این شرکت را از همکاری صمیمانه شما در راستای پیشرفت و توسعه شرکت سماتک اعلام می نمایم و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.

سماتک

به مناسبت سالگرد تاسیس رسمی سماتک، کد تخفیف sema10 که یک کد تخفیف 10 درصدی می باشد برای ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت سماتک به نشانی http://sematec-co.com فعال شده است که تا هفته آینده دوشنبه 9 شهریور قابل استفاده می باشد.
برای رفتن به صفحه ثبت نام آنلاین کلیک کنید




آموزش شبکه سماتک

عکس های روز مراسم را می توانید در آدرس http://sematec-co.com/gallery/photos و یا از طریق اینستاگرام سماتک با نام sematec.co مشاهده فرمایید.

با آرزوی توفیق روزافزون برای سماتک و تمامی فعالین حوزه فناوری اطلاعات کشورمان ایران
مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1394/06/02