سماتک، کسب رتبه 1

سماتک، کسب رتبه 1

رتبه 1 در رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی همواره نشان دهنده بالاترین سطح اعتبار برای شرکت های حوزه فناوری اطلاعات می باشد.

سماتک پس از 20 سال فعالیت حرفه ای در زمینه آموزش های تخصصی IT، موفق به کسب رتبه 1 در زمینه آموزش و پژوهش از امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور شده است.

امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه شرکت های انفورماتیکی را با اعداد 1 تا 7 دسته بندی می کند. رتبه 7 پایین ترین سطح و رتبه 1 بالاترین سطح در رتبه بندی شرکت های انفورماتیکی می باشد. رتبه هر شرکت نشان دهنده محدوده مجاز مالی برای عقد قرارداد با سازمان ها و نهادهای دولتی است. شرکت هایی که حائز دریافت رتبه 1 می شوند، می توانند بدون محدودیت با سازمان های دولتی قرارداد منعقد نمایند. سماتک در رشته آموزش و پژوهش موفق به کسب رتبه 1 از سازمان برنامه و بودجه شده است.


سماتک با همکاری اساتید مجرب و ماهر خود و با در اختیار داشتن فضای آموزشی 750 متر مربعی و با برنامه ریزی بیش از 120 عنوان درسی در 28 گروه آموزشی آماده ارائه خدمات آموزشی به متخصصان IT کشور می باشد. طی 10 سال گذشته بیش از 36000 نفردوره در سماتک آموزش دیده اند که تعداد زیادی از آنها را متخصصان شاغل در سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تشکیل می دهند.


همراهی و حمایت های متخصصان IT و علاقه مندان به فناوری اطلاعات، پشتیبان سماتک در کسب این موفقیت بزرگ بوده است.
عصر ارتباط، شماره 774، شنبه 3 مهر ماه 1395


برای دانلود گواهینامه و مشاهده رتبه روی عکس زیر کلیک کنید.





برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88738394 تماس حاصل نمایید.

تاریخ درج: 1395/07/03