3 نمونه از کاربردهای ChatGPT

3 نمونه از کاربردهای ChatGPT

ChatGPT جدیدترین مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط OpenAI ساخته شده است.ChatGPT می‌تواند کد بنویسد، معادلات ریاضی را حل کند و به‌طور کلی هر نوع محتوای متنی را تولید کند. به یاد داشته‌باشید، می‌توانید از ChatGPT بخواهید که تقریباً در مورد هرچیزی بنویسد. بهتر از آن، شما می‌توانید از زبان محاوره استفاده کنید.درست مانند ارسال پیام به یک شخص.

اما این را نیز در نظر داشته‌باشید که نحوه نوشتن ورودی، تاثیر زیادی بر خروجی دارد. برای دریافت بهترین نوع خروجی‌ها از ChatGPT، سعی کنید ورودی خود را به درستی و کامل توصیف کنید. بیایید برخی از کاربردهای ChatGPT را در زمینه‌های مختلف بررسی کنیم.

1. نوشتن پست‌های وبلاگ

نوشتن مقاله توسط هوش مصنوعی می‌تواند زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنید به یک تغییردهنده بازی در فضای وبلاگ نویسی تبدیل شود. با هوش مصنوعی مانند ChatGPT، می‌توانید از ابتدا تا انتهای پست‌های وبلاگ را ایجاد کنید.

حتی می‌توانید با ChatGPT خطوط کلی پست‌های وبلاگ خود را ایجاد کنید. سپس، می‌توانید با اجرای دوباره عنوان‌های فرعی از طریق ChatGPT، محتوای پست را تولید کنید.

ایجاد پست‌های وبلاگ با هوش مصنوعی در واقع ممکن است، اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد. محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی فاقد دیدگاه، تجربه و عمق منحصر به فردی است که خوانندگان آرزوی آن را دارند.بنابراین، به جای این که پست‌های وبلاگ خود را به طور کامل با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید، می‌توانید از هوش مصنوعی برای کمک به ساده سازی نوشتن استفاده کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید موضوعات و طرح‌های کلی را تولید کند و حتی برخی از بخش‌های اساسی را تکمیل کند. اما محتوای اصلی باید زاویه و تجربه منحصربه فردی داشته‌باشد تا از سایر پست‌های وبلاگ در موتورهای جستجو بالاتر باشد.

2. جست‌وجوی اطلاعات

شما می‌توانید به جای استفاده از موتورهای جستجو، از ChatGPT برای یافتن پاسخ سوال‌های خود استفاده کنید !فقط به خاطر داشته‌باشید که هوش مصنوعی به کاررفته در ChatGPT عمدتا با داده‌های رویدادهای قبل از سال 2021 آموزش داده‌ شده‌است. این بدان معنی است که چیزی در مورد آب و هوای امروز یا سایر روندهای اخیر نمی‌داند. با این وجود، می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار کاربرها قراردهد.

3. حل مسائل کدنویسی

یکی از پیشرفت‌های اصلی ChatGPT در مقایسه با نمونه‌های قبلی، توانایی آن در درک و تولید کد است. می‌توانید به ChatGPT بگویید تا مشکلات کدنویسی را حل کند. علاوه براین، می‌توانید برای درک کدهای اشتباه واشکال‌زدایی از آن کمک بخواهید.

یک فرد برای این که بتواند مشکلات کدنویسی را برطرف کند باید در دوره کارشناسی در رشته‌های علوم کامپیوتر شرکت کند! بنابراین بسیار چشمگیراست که می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی مشکل را در عرض چند ثانیه حل کنید.

با این حال، یکی از مشکلات کلیدی ChatGPT توانایی آن در تولید محتوای نادرست به شیوه‌ای متقاعد کننده‌است. هنگام حل مشکلات کدنویسی، ChatGPT ممکن است کدی بنویسد که کار نمی‌کند یا مفاهیم کدنویسی را به روشی نادرست توضیح دهد. به دلیل این مشکل، انجمن برنامه نویسی محبوب StackOverflow استفاده از پاسخ‌های ایجادشده توسط ChatGPT را ممنوع اعلام کرد، زیرا می‌توانند مضر باشند.

هوش مصنوعی در راه است!

یکی از دستاوردهای چشمگیرتر در زمینه هوش مصنوعی ChatGPT توسط OpenAI است. این هوش مصنوعی محتوای متنی منحصربه فردی را بر اساس ورودی کاربر تولید می‌کند.

اما تنها زمان مشخص خواهدکرد که آینده هوش مصنوعی چه خواهدبود. یک اتفاق قطعی است: هوش مصنوعی هنوز در حال برداشتن گام‌های اولیه است و در حال حاضر کارهایی را انجام می‌دهد که هرگز فکر نمی‌کردیم ممکن باشد!

آموزش زبان برنامه نویس در سماتک

زبان برنامه نویسی یکی از با ارزش‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانید یادبگیرید. به لطف اینترنت، اکنون بهترین زمان برای یادگیری برنامه نویسی است. اما حجم زیاد گزینه‌ها، می‌تواند برخی از افراد را قبل از شروع آموزش برنامه نویسی متوقف کند. در مقاله آموزش برنامه نویسی با نحوه یادگیری برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته آشنا خواهیدشد. این مطلب را از دست نده!

مرجع خبر: وب سایت codingem.com
تاریخ درج: 1401/12/08