دوره های طلایی، ویژه نوجوانان در سماتک شروع شد

دوره های طلایی، ویژه نوجوانان در سماتک شروع شد

وقتی اکثر والدین شروع به تهیه لیست فعالیت های فوق برنامه برای فرزندان خود می کنند، معمولا فعالیت هایی مانند: ورزش، زبان و ... را در نظر می گیرند و احتمالا اولین ایده آن ها برای فعالیت های فوق برنامه شامل آشنایی با علوم کامپیوتر و برنامه نویسی نمی شود.

اما در سال ‌های اخیر، این سوال که چرا بچه‌ ها باید کدنویسی را یاد بگیرند، در میان گروه ‌های والدین و مراکز آموزشی گسترش یافته است و نیاز به آشنایی با علوم کامپیوتر و برنامه نویسی به ویژه در میان نوجوانان به شدت احساس می شود.

در دنیای دیجیتال امروز، نیاز به یادگیری علوم کامپیوتر و برنامه نویسی به طور فزاینده ای در حال افزایش است و والدین می خواهند که فرزندانشان با سواد کامپیوتری آشنا شوند، اما چرا؟. یادگیری علوم کامپیوتر و برنامه نویسی فقط نوجوانان را برای بدست آوردن فرصت های شغلی آینده آماده نمی کند بلکه مجموعه‌ای از مهارت‌ها نرم را ارائه می‌کند که در ادامه به آن ‌ها خواهیم پرداخت.

حقیقت این است که دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید بچه ها زودتر یادگیری علوم کامپیوتر و برنامه نویسی را شروع کنند که در ادامه بعضی از این دلایل را بیان می کنیم.

علوم کامپیوتر و برنامه نویسی:

1. مهارت های حل مسئله را در نوجوانان تقویت می کند.

2. تفکر محاسباتی را بهبود می بخشد.

3. نوجوانان را تشویق می کند که قدرت پایداری و صبر خود را افزایش دهند.

4. خلاقیت را افزایش می دهد.

5. به یادگیری سواد دیجیتال کمک می کند.

6. یک مهارت شغلی است.

7. اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی را بهبود می بخشد.

به جرات می ‌توان گفت که یادگیری علوم کامپیوتر و برنامه نویسی یکی از سازنده‌ ترین سرگرمی ‌هایی است که فرزند شما انجام می دهد، به خصوص که می‌تواند به او کمک کند که پشتکار، ارتباط، خلاقیت و تفکر خود را توسعه دهد.

دوره های کامپیوتر ویژه نوجوانان در سماتک

دوره های نوجوانان

پدر و مادرهای امروزی به شدت به آینده ی فرزندان خود اهمیت می دهند و سعی می کنند که با برنامه ریزی درست از حضور آن ها در مسیر اشتباه جلوگیری کنند. بنابراین، با شرکت در دوره های کامپیوتر ویژه نوجوانان در سماتک مسیر روشنی را برای فرزند خود آماده کنید.

مرجع خبر: سماتک
تاریخ درج: 1401/04/21