استخدام برنامه نویس وب در شرکت رویای سبز نرم‎افزارهای آینده - فیوسافت

استخدام برنامه نویس وب در شرکت رویای سبز نرم‎افزارهای آینده - فیوسافت

شرکت «رویای سبز نرم‎افزارهای آینده (فیوسافت)» فعال در حوزه‎ی توسعه‎ی راهكارهای نوآورانه فناوری اطلاعات از بین علاقمندان حوزه‎ سیستم‎های تحت وب، با حداقل یک سال سابقه کاری در این حوزه ها، دعوت به همکاری می‎نماید.


استخدام برنامه نویس وب

تلاش ما این است که با ایجاد محیطی دوستانه، پویا و علمی، کیفیت در تولید را سرلوحه‎ کار خود قرار دهیم و فضایی برای خلق راهکارهای نوآورانه ایجاد کنیم؛ راهکارهایی که از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متدهای روز بهره می‌گیرند:


Server-Side Frameworks: .Net Core, ASP .Net Web API, NServiceBus, NHibernate, Entity Framework
Client-Side Frameworks: Typescript + Angular
Test Framework: XUnit, MS Test
Methodology: Scrum & XP


نیاز نیست در همه این زمینه ها تجربه داشته باشید، تنها اگر با حوزه برنامه نویسی تحت وب آشنا و علاقمند به رشد و یادگیری هستید یا کسانی را با این خصوصیت می شناسید، رزومه خود یا افرادی را که می شناسید به آدرس پست الکترونیکی alireza.es@gmail.com ارسال کنید یا با حساب تلگرامی @alireza_es_ch مکاتبه کنید.


آشنایی با دوره برنامه نویسی #C

برای فراگیری برنامه نویسی سی شارپ C# می بایست در اولین دوره پیشنهادی مایکروسافت با عنوان دوره MS .NET Fundamentals آموزش برنامه نویسی مقدماتی C# شرکت نمایید. دوره های آموزشی برنامه نویسی در سماتک بر اساس استانداردهای مایکروسافت برنامه ریزی و تدوین شده اند. دوره آموزشی سی شارپ مذکور اولین دوره برای آموزش برنامه نویسی از نظر مایکروسافت است. برای مشاهده سرفصل کامل دوره و ثبت نام اینجا کلیک نمایید.


دوره های سماتک دوره های سماتک


عکس پایان دوره برنامه نویسی سی شارپ با تدریس داریوش تصدیقی

دوره های سماتک دوره های سماتک


برای دریافت آگهی استخدام به صورت pdf کلیک کنید:


استخدام برنامه نویس و مهندس شبکه



برای دریافت آگهی های استخدام از طریق ایمیل، فرم زیر را تکمیل کنید!