استخدام در هاکوپیان

استخدام در هاکوپیان

واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان، تحت عنوان Hacotech، یکپارچه سازی سیستم‌های موجود را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در نظر دارد تا داده‌ها و فرآیندها را ضمن پاکسازی و نرمال‌سازی با این هدف که کسب و کار با هزینه کمتر در زمان و مکان صحیح به اطلاعات و دانش مورد نیاز دسترسی داشته باشد، استاندارد نماید. این واحد هوشمند سازی و تحلیل سیستم‌ها و کسب و کار را با بکارگیری تکنولوژی‌های نوین و مطمئن با تکنیک‌های متفاوت از طریق هوش تجاری عهد‌ه‌دار است و این مهم با استفاده از داده‌های کلان در بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در راستای حل مسائل حوزه کسب و کار انجام خواهد شد. در این راستا از افراد متخصص در رشته‌های ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:


1- Back End Developer
2- Front End Developer
3- UI/UX Designer


از علاقمندان به همکاری در زمینه‌های مذکور دعوت می‌گردد، ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، رزومه خود را (به همراه مشخصات کامل) به آدرس hr@hacoupian.net ارسال نمایند تا در زمان مقتضی جهت انجام مصاحبه تماس حاصل گردد.


آشنایی با دوره برنامه نویسی #C

برای فراگیری برنامه نویسی سی شارپ C# می بایست در اولین دوره پیشنهادی مایکروسافت با عنوان دوره MS .NET Fundamentals آموزش برنامه نویسی مقدماتی C# شرکت نمایید. دوره های آموزشی برنامه نویسی در سماتک بر اساس استانداردهای مایکروسافت برنامه ریزی و تدوین شده اند. دوره آموزشی سی شارپ مذکور اولین دوره برای آموزش برنامه نویسی از نظر مایکروسافت است. برای مشاهده سرفصل کامل دوره و ثبت نام اینجا کلیک نمایید.


دوره های سماتک دوره های سماتک


عکس پایان دوره برنامه نویسی سی شارپ با تدریس داریوش تصدیقی

دوره های سماتک دوره های سماتک


برای دریافت آگهی استخدام به صورت pdf کلیک کنید:


استخدام برنامه نویس و مهندس شبکه



برای دریافت آگهی های استخدام از طریق ایمیل، فرم زیر را تکمیل کنید!