گزارشی که هر 5 سال یکبار منتشر می شود و کارشناسان IT باید بدانند!

گزارشی که هر 5  سال یکبار منتشر می شود و کارشناسان IT باید بدانند!

جایگاه DevOps در آخرین گزارش اعلام شده بیانگر این است که : برای دستیابی به کارایی بالا در زمینه ی IT ، باید کار تیمی انجام داد.این کار تیمی، نتایج ارزشمندی را برای سازمان به همراه دارد.
DevOps وجه اشتراک Developer ها، IT Operation ها و Quality Assurance ها در سازمان است. یک مفهومی است که اشتراک این 3 نقش را در سازمان عملی می سازد تا ارتباط ها بدون نقص باشد و کارایی سازمان بالاتر رود.





DevOps تلاشش بر بهبود کل چرخه ی عمر محصول است. از طرح ابتدایی تا کیفیت و از تضمین امنیت تا بازخورد مشتری.
تحقیق امسال روی مهمترین موضوعی که DevOps با آن درگیرند صورت گرفت: نرخ بازگشت سرمایه Devops.
بررسی نقش آزمایش، امنیت و روابط بین مشارکت کارمندان و موفقیت سازمان.
نتایج حاصل از این تحقیق گویای این است که کارایی بالا چه اهمیتی در سازمان دارد.
سازمان با کارایی بالا 200 برابرسریع تر از سازمان با کارایی پایین تولید می کنند. همچنین سرعت شروع پروژه در سازمان هایی با کارایی بالا 2555 برابر سازمان های با کارایی پایین است ونسبت شاخص زمان بازیابی 24 می باشد.
سازمان های با کارایی بالا کارمندانی وفادارتر دارند و این کارمندان 2.2 مرتبه بیشتر از کارمندان سازمان های با کارایی پایین دوست دارند تا از کار و سازمانشان پیش دیگران تعریف نمایند.
سازمان های با کارایی بالا زمان کمتری روی دوباره کاری ها و کارهای برنامه ریزی نشده سپری می کنند، چیزی حدود 22 درصد کمتر از سازمان های با کارایی پایین. و حدود 29 درصد زمان بیشتری روی کارهای جدید می گذارند.
سازمان های با کارایی بالا 50 درصد زمان کمتری در آموزش مسائل امنیتی صرف می کنند تا سازمان های با کارایی پایین.
سازمان های با کارایی بالا توانایی استفاده ازرویکرد تجربی برای توسعه محصول را دارا می باشند. این توانایی سبب می شود تا کارایی سازمان افزایش یابد.

طبق نظر 4600 متخصصان فنی از سراسر دنیا، گزارش امسال مؤید این است که DevOps دیگر یک کلمه ی ترکیبی نیست بلکه یک مجموعه از تمرینات شناخته شده و الگوهای فرهنگی است.
گزارشی که به پیوست خدمتتان ارائه می گردد شامل بخش های زیر است:




برای دریافت گزارش روی عکس زیر کلیک نمایید:





تاریخ درج: 1395/07/05
دانلود مقاله