8 مدل عکس که نباید در پروفایل LinkedIn مورد استفاده قرار گیرد

8 مدل عکس که نباید در پروفایل LinkedIn مورد استفاده قرار گیرد

اگر شما عکسی را برای پروفایلتان آپلود کنید که واقعا خودتان نباشید و تصویری از صورتتان نباشد، LinkedIn این حق را دارد تا آن را حذف کند. و اگر 3 بار این کار ادامه یابد و باز همان کار را انجام دهید، LinkedIn شما را حذف خواهد کرد. مواردی که نباید استفاده کنید از قبیل: لوگوی سازمان، حیوانات، لغت و عبارت و عکس های افقی هستند.
در این زمینه اصلا شوخی ندارد و دیگر اجازه آپلود عکس به پروفایل شما نخواهد داد. می توانید هرجور عکسی که دوست دارید در فیسبوک یا توئیتر و ... بگذارید ولی در LinkedIn نمی شود.
 بالای 313 میلیون آدم حرفه ای که در شبکه های مجازی هم فعالیت دارند، روی این حرف مشترکند که عکس چهره ی شما باید حرفه ای باشد و برای گستره ی زیادی از آدم ها جذاب باشد.
پس اگر می خواهید عکسی حرفه ای بگذارید و عکستان نه تنها وسیله ای باشد برای تشخیص هویت بلکه به شخصیت حرفه ای تان کمک نماید پس از این نوع عکس ها دوری کنید:


1- سلفی در آینه


عکس سلفی در آینه شما را یک آماتور جلوه می دهد حتی اگر در آن عکس بسیار خوش تیپ باشید شبیه به مدیران با کت شلوار خیلی گران قیمت هم باشید. از الآن دیگر می دانید که عکس سلفی در هر نوعی بسیار معمولی است و حرفه ای حساب نمی شود پس اگر عکستان سلفی است، آن را عوض کنید.


2- فیلتر های احساسی برای عکس


بچه ها با فیلتر کردن عکس ها خوشحال می شوند. اما اصلا این کار را انجام ندهید مخصوصا برای LinkedIn. کارفرمایان دوست دارند تا همانگونه که هستید قضاوتتان کنند نه با فیلتر ها و شکلک هایی که روی عکس استفاده می کنید.


3- عکس جدی به گونه ای که از زندگی متنفرید


هرگز عکسی که خیلی جدی نشانتان دهد هم استفاده نکنید. به اندازه ی کافی عکس در حالت شکلک در آوردن و دهن کجی و امثالهم در LinkedIn وجود دارد. به جای اینها عکسی شاد آپلود کنید البته افراط نکنید.
یک جمله معروف آقای Richard Branson دارد که می گوید مزیت رقابتی هر شخص، لبخند اوست. پس عکسی بگذارید که تنها از چهره تان باشد و مزیت رقابتی تان را به دیگران نشان دهید.


4- عکس تار


هیچکس نباید برای شناسایی چهره ی شما خود را به زحمت بیاندازد. با ابزار Sharpening در فتوشاپ آشنا شوید و از آن بهره ببرید. اگر عکستان خیلی پیکسل پیکسل شد و واضح نبود از این ابزار کمک بگیرید و واضحش کنید. این پایه ی هر کار دیگریست که می خواهید روی عکس انجام دهید.


5- عکس تمام قد


قراردادن عکس های تمام قد که حالت رسمی ندارند در LinkedIn ممنوع است.
در حالت هایی چون : تی شرت بگی و لگین جلوی دیوار سیمانی ترک خورده و یا شبیه به نینجا چهارزانو نشسته و آماده ی چنگال انداختن، عکس نگیرید. آیا بلافاصله بعد از این حالت عکس برداری می خواهید یوگا کار کنید؟ این کار ها را نکنید! تنها از صورتتان عکس بگیرید.


6- عکس همراه با حیوان


یک قانون برای به یاد ماندن این مورد وجود دارد: مگر تودامپزشک هستی؟ لطفا با حیوان خانگی ات عکس نگیر.


7- عکس بریده شده


شما قطعا چیزی بیشتر از یک صورت هستید، یک انسانید. یک انسان همراه با مغزی در سر تا انگشتانی در کفش. با وجود احترامی که برای کسانی که عکس صورت خود را می برند و در LinkedIn می گذارند قائلیم، لطفا عکس کامل صورت خود را بگذارید، همراه با گوش و پیشانی.


8- عکس پیش فرض LinkedIn


با این کار این پیام را می رسانید که شخصی بی اعتماد به نفس هستید و یا چهره تان بیانگر خاطرات خوبی برای اطرافیان نیست. اگر عکسی آپلود نکنید، آدم کمتری هم از صفحه تان بازدید می کند. LinkedIn می گوید اگر عکس خودتان را بگذارید، بازدید از صفحه تان 7 برابر می شود. باز هم می خواهید از عکس پیش فرض وحشتناک LinkedIn استفاده کنید؟


تاریخ درج: 1395/06/08
دانلود مقاله