او بدون داشتن دانش برنامه نویسی، یک App نوشت و میلیونر شد !!

او بدون داشتن دانش برنامه نویسی، یک App نوشت و میلیونر شد !!

تا حالا بدون دانش برنامه نویسی App نوشتی؟ در زیر داستان فردی را می خوانیم که بدون داشتن این دانش موفق به نوشتن app شد و توسط این App میلیونر شد!!

خانم Tara Reed در خانه ی جدیدش نشسته بود و به دیوار های خالی خانه زل زده بود. او می گوید: من به هنرهای زیبا علاقه مند شدم، و این مسئله روی اعصاب من بود که چقدرکار اذیت کننده و پر مشقتی است که برای خانه ی جدیدم تابلو و یا آثار هنری مناسب پیدا کنم. برای غذا، موسیقی، مد و فشن و حتی فیلم، App نوشته شده بود و سفارش شخصی و دلخواه این موارد ممکن بود. اما کسی به فکر هنرهای زیبا نبود. برای همین خانم Reed اپ پرطرفدار Kollecto را ساخت.
خانم Reed می گوید: در ابتدا به این فکر کردم که این اپ باید مبتنی بر خدمات باشد، مثل یک مکالمه تصویری با یک کارشناس هنری، اما من به درستی تخمین نزدم که چقدر صحبت کردن درباره هنربرای مشتریانم می تواند راحت باشند. او می افزاید: شما می دانید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید اما در نهایت صحبت کردن با یک متخصص کار دشواری است.
خانم Reed که در بخش بازاریابی مایکروسافت و Foursqure کار می کرد، چیزی از کد زنی نمی دانست، اما تکنولوژی های موجود را به هم وصله زد تا راه راحت تری برای خرید ایجاد کند.



یک bot ساخت تا در طول بررسی آثار، همراه مشتریان باشد و همچنین آثاری که با سلیقه ی آنان جور است را به آنها پیشنهاد دهد.
موفقیت Kollecto منجر به این شد تا در TEDx درباره اینکه چگونه بدون کد نویسی اپ بسازیم و کارآفرینی کنیم ، صحبت شود. و این کار باعث شد تا ارزش خالص درآمد خانم Reed به 1 میلیون دلار برسد.
اکثر مردم به دنبال این هستند تا یک چیز کامل و بی عیب و نقص را بسازند، اما اگر سخت گیر نباشید و قرار نباشد یک App کامل تولید کنید، می توانید سریع تر حرکت کنید، فقط باید از ایجاد تغییرات نترسید.
وقتی مردم از من می خواهند تا نصیحتشان کنم فقط می گویم : شروع کنید. شانس وجود دارد، ممکن است که اشتباه کنید، اما تا زمانی که آنها را تست نکنید و فرضیه ها را به مرحله عمل نرسانید، نمی توانید بفهمید که اشتباه می کنید یا نه!


تاریخ درج: 1395/06/07
دانلود مقاله