با LinkedIn صمیمی تر شویم – تغییرات ظاهری لینکداین

با LinkedIn صمیمی تر شویم – تغییرات ظاهری لینکداین

اگر الآن وارد سایت LinkedIn شوید، متوجه تغییرات جدید آن می شوید.
مایکروسافت – مالک LinkedIn – این تغییرات را بزرگترین تغییرات LinkedIn از زمانی که تحت مالکیت مایکروسافت درآمد، برشمرد. تغییرات ابتدا در اپلیکیشن های اندروید و iOS اعمال شدند و سپس در نسخه وب.
این طراحی جدید وب سایت LinkedIn شما را در پیدا کردن راحت تر فرصت های شغلی و آدم هایی که در حیطه کاری تان هستند، یاری می کند.
اگر هنوز طراحی جدید LinkedIn برای تان نمایان نشده است، نگران نباشید، زیرا این شرکت اعلام کرده است که این تغییرات را کم کم در اختیار تمام کاربرانش در سراسر دنیا قرار می دهد.


قبل از اینکه روی موضوع تعمق کنیم، نگاهی به طراحی قدیمی این سایت می اندازیم. سرپرست بخش طراحی تجربه کاربری سایت LinkedIn، Amy Parnell، می گوید: برای باز طراحی تنها روی این نظر کاربران تمرکز کردیم: ظاهر سایت بسیار گیج کننده است. کاربر نمی داند باید چه کاری انجام دهد.





برخی از مردمی که از طریق نسخه قبلی LinkedIn ثبت نام می کردند، فرم خواسته شده را پر می کردند و هیچگاه برای بار دوم به سایت مراجعه نمی کردند، زیرا برایشان واضح نبود که LinkedIn به چه کاری می آید.





حالا وارد طراحی جدید LinkedIn می شویم. بسیار ساده و شفاف طراحی شده است، به راحتی و با سرعت می توانید به همه آنچه مد نظرتان است دست یابید. نوار بالای صفحه اقداماتی که می توانید انجام دهید را نشان تان می دهد و نسبت به نوار قبلی واضح تر است.



علاوه بر اینها، قابلیت تازه ای که در این نوار نهفته شده است این است که نوتیفیکیشن های اخیر را نشان تان می دهد و دیگر خبری از 100+ نوتیفیکیشن نیست.



پیام رسان LinkedIn نیز از ویژگی های جدید آن است. این پیام رسان مانند پیام رسان فیسبوک طراحی شده است. می توانید همزمان در سایت بچرخید و گفتگوی خود را ادامه دهید.



قابلیت جدیدی که در سیستم پیام رسان خود اضافه کرده است این است که خود لینکداین با توجه به ارتباطاتتان، گفتگو پیشنهاد می دهد. فرد مقابل هم می تواند از شبکه ارتباطی تان باشد و هم از میان اعضای شرکت هایی که آنها را دنبال می کنید. این یک قابلیتی ظریف برای تشویق به در دسترس بودن است که البته هم بعد مثبت دارد و هم بعد منفی.



همچنین زمانی که در حال مشاهده صفحه فردی دیگر هستید...





کارهایی که در سایت هنگام مشاهده پروفایل اشخاص دیگر، قابل انجام است را به شما نمایش می دهد و اطلاعات غیر ضروری و فرعی را حذف می کند.





لینکداین این باز طراحی را از سرنخ هایی که از اپلیکیشن اندرویدی خود بدست آورده بود، آغاز کرد. در این انتشار جدید، لینکداین در سایت و اپلیکیشن خود از کد یکسان استفاده کرده است این بدین معناست که تغییر برای بهبود در یکی، منجر به بهبود هر دو می شود. یکی از مدیران ارشد لینکداین در این باره می گوید: هر یک از پلتفرم ها دیگری را بهبود می دهد.



لینکداین اعلام کرده است که تا این لحظه 60 درصد از ترافیک خود را از کاربران موبایلی دارد.



به بیانی دیگر، این همان لینکداین است منتها کمی تمیز تر و ساده تر شده است.





تاریخ درج: 1395/11/03
دانلود مقاله