ویدئو: آینده گوگل، گفتگو با لری پیج

ویدئو: آینده گوگل، گفتگو با لری پیج

هرچند این مصاحبه در یک TED Talk در سال 2014 انجام شده است، اما صحبت های لری پیج به قدری الهام بخش است که حیفمان آمد آن را با شما قسمت نکنیم. همه ما درباره اینترنت بالن گوگل مطالبی خوانده ایم. لری پیج توضیح می دهد که چه طور این ایده به ذهن آنها رسید و چه طور خیلی راحت آن را پیاده کردند. او بسیار هیجان زده است که می تواند به دو سوم جهان اینترنت عرضه کند (دو سوم جهان از دسترسی به اینترنت محرومند). لری پیج عامل موفقیت را انجام دادن کارهایی می داند که به نظر آدمهای عادی تنها یک رویا هستند و قابل پیاده سازی نیستند.


لری پیج در مورد شرکت Deep Mind که گوگل آن را خریده است توضیح می دهد. او می گوید یادگیری ماشین زمانی به اوج می رسد که فناوری و علوم رایانه ای با علم عصب شناسی و شناخت مغز ترکیب شود. لری پیج می گوید، مدیرعامل شرکت Deep Mind دمیس، که سابقه اش در عصب شناسی و کامپیوتر بود، اکنون قصد دارد دوباره به دانشگاه برگردد تا دکترای خود را در مطالعه مغز بگیرد.


لری پیج امیدوار است که در آینده امکاناتی را فراهم آورند که همه افراد دنیا بتوانند از دوچرخه استفاده کنند و در این سخنرانی یک فیلم پخش می کند که در آن ایده ای مطرح می شود که افراد دوچرخه سوار بتوانند بالای فضای خیابان ها با دوچرخه رفت و آمد کنند.


به تمام سماتکی های عزیز توصیه می کنیم، این ویدئو را تماشا کنند و از عملیاتی کردن ایده هایشان هراس نداشته باشند و آنها را اجرا کنند. لری پیج امیدوار است بتواند دنیای مطلوب تری برای مردم جهان فراهم آورد.


این ویدئو تا به حال 2,159,775 بار دیده شده است.





مرجع مقاله: سماتک
تاریخ درج: 1395/08/04
دانلود مقاله