یکی از این مهارت ها را به رزومه تان بیافزایید، تا استخدام شوید!

یکی از این مهارت ها را به رزومه تان بیافزایید، تا استخدام شوید!

دنبال شغل جدید گشتن کمی سخت به نظر می رسد و اینکه کاری کنید تا از بین تمام متقاضیان مشتاق یک شغل، شما انتخاب شوید، بسیار دشوار است.
اگر رزومه تان بسیار ساده و شیوا نوشته شده و فارغ از غلط های املایی است و شامل تجربه های مرتبط می باشد، سعی کنید تا برخی مهارت های دیگر، به انتهای آن بیافزایید. مجموعه مهارت های تان می تواند شما را به عنوان برترین متقاضی نشان دهد و شما را در میان سایر متقاضیان، متفاوت جلوه دهد.
در ادامه ما چندین مهارت مهم که برای اکثر مشاغل مورد نیاز است را گردآوردیم، در اسرع وقت این مهارت ها را کسب کنید و اگر در این زمینه ها اطلاعاتی دارید آنها را کامل کنید.



1- فتوشاپ

Richard Branson
اگر به دنبال شغل خلاق تری هستید، مثل ویرایش تصاویر یا طراحی گرافیک، پس دانش پایه ای در فتوشاپ برای تان بسیار ضروری است. کلاس های آموزشی و کتاب های متعددی برای یادگیری فتوشاپ وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.








2- مایکروسافت اکسل

Excel
کسانی که در زمینه مالی کار می کنند، بیشتر وقت خود را در حال ورود اطلاعات به اکسل و تجزیه و تحلیل کردن آن هستند، برای همین آشنایی با این نرم افزار برای شان بسیار حیاتی است. در کل یادگیری اکسل برای تمام کسانی که می خواهند تحلیل کنند، مفید است. می توانید از فرمول های ساده آن شروع کنید، و در نهایت برنامه نویسی پیچیده به کمک VBA در آن انجام دهید.








3- زبان های خارجی

Excel
یادگیری زبان خارجی کار آسانی نیست، زیرا آدم را مجبور می کند تا قالب مغزی خود را تغییر دهد. اما مزایای یادگیری زبان دوم به اثبات رسیده است. افرادی که به دو زبان صحبت می کنند، حافظه بهتری دارند و در انجام چند کارهم زمان موفق تر هستند. درخواست برای استخدام اینگونه افراد بالاتر است.








4- برنامه نویس وب

Excel
داشتن دانش پایه ای در زمینه برنامه نویسی وب در بسیاری از مشاغل کارساز است. و نیازی هم نیست که مشاغل مربوطه مبتنی بر تکنولوژی باشند.
برای یادگیری اصول اولیه و مفاهیم برنامه نویسی وب، دوره Web Development Fundamentals را می توانید در سماتک بگذرانید.








5- وردپرس

Wordpress
چه یک پشتیبان ساده سایت باشید و چه یک تازه فارغ التحصیل که می خواهد طراح سایت شود، هرکسی که با سایت کار می کند باید بداند چگونگی کارکرد آن را بداند و آگاه باشد که چه کدهایی در پشت صحنه وجود دارد که این امکانات را فراهم می کند. CMS ها با یکدیگر متفاوتند اما خبره شدن در زمینه WordPress می تواند نقطه شروع خوبی باشد. زیرا در حال حاضر وردپرس، پرطرفدارترین CMS مورد استفاده در بازار است. این دوره را نیز می توانید در سماتک تحت عنوان دوره راه اندازی وب سایت و فروشگاه آنلاین با WordPress بگذرانید.








6- فن بیان و روش های ارائه

Public-speaking
اصلا مهم نیست در چه صنعتی کار می کنید، چیزی که قطعا برای تان رخ خواهد داد صحبت کردن در جلوی جمع است. برخی بسیار راحت و طبیعی این توانایی را دارند اما خیلی ها نمی توانند. اگر فکر می کنید متعلق به دسته دوم هستید، سعی کنید یاد بگیرید که چطور آرام باشید و به راحتی صحبت کنید.









7- بهینه سازی موتورهای جستجو

Public-speaking
این مهارت برای تمام کسانی که در شغلشان می خواهند موفقیت را با تعداد کلیک، لایک و انتشار پست و محتوا بسنجند، ابزار بسیار مهمی است. با اضافه کردن این مهارت به مجموعه مهارت هایتان، می توانید نقطه تمایزی ایجاد کنید و از این مهارت برای نگارش مطالب تاثیرگذار و پربازدید استفاده کنید.









8- گوگل آنالیتیکس

Public-speaking
اگر آموزش های SEO علاقه تان را برانگیخت، حرکت به سمت گوگل آنالیتیکس یک حرکت هوشمندانه است. اکنون که با یادگیری SEO توانستید تمام کمپین ها و مقالاتتان را بهینه سازی کنید، می توانید به کمک گوگل آنالیتیکس نتایج کارتان را علاوه بر ذخیره سازی، تحلیل کنید. به کمک این ابزار می توانید اطلاعات بسیار مفیدی راجع به بازدیدهای سایت در کنار پارامترهای جمعیت شناختی سایت بدانید.







9- مدیریت محصول

Public-speaking
دست به کار جدیدی زدن جلوی سرمایه گذاران، کار سختی است. چه عضوی از تیم بازاریابی یک استارتاپ باشید، و چه عضوی از یک تیم حرفه ای برای جذب سرمایه گذار کسب این مهارت نباید فراموش شود. با اینکه تعداد افرادی که بتوانند این مهارت را آموزش دهند، محدود است اما توصیه می شود، برای یادگیری این مهارت برنامه ریزی کنید.





تاریخ درج: 1396/01/19
دانلود مقاله